CTA_21 statistik Inbound marketingu_Cover

 

Vybral jsem pro Vás celkem 21 velmi zajímavých statistik, které jsem dohledal a které se týkají Inbound marketingu. Obrázek o inboundu, výsledcích a přístupu k marketingu nebo prodeji pomocí této metody si udělejte sami.

 

Pokud nevíte, co je to Inbound, klikněte zde

 

Když máte více peněz než rozumu, investujte do Outbound marketingu, když máte více rozumu než peněz, investujete do Inbound marketingu. - Guy Kawasaki.

 

Inbound marketing náklady a rozpočet

  • 32 % společností plánuje ořezat rozpočet na Outbound marketingové aktivity (výkonnostní marketing – CPC) a přesunout rozpočet na Inbound marketingové aktivity (blog, obsah, video, atp.) (Inbound Marketing Agents)
  • Společnosti, které spoléhají hlavně na Inbound marketing ušetří až 15 USD na získání nového zákazníka (State of Inbound Marketing)
  • Středně velké společnosti ušetří díky Inbound aktivitám 31 % na nákladech oproti placenému vyhledávání (Eloqua)
  • Inbound leady stojí až průměrně o 61 % méně než Outbound leady (HubSpot)
  • Náklady na 3 ze 4 Inbound kanálů jsou nižší než náklady na jeden Outbound kanál. (Mashable)

 

Inbound marketing generování leadů

  • Průměrná cena leadu spadla o 80 % po 5 měsících konzistentního používání Inbound marketingu. (Eloqua)
  • Za jeden USD získáte až 3X více leadů díky Inbound marketingu než tradičními metodami. (Kapost)
  • Správně provedené taktiky generování leadů pomocí Inbound marketingu jsou až 10X více efektivní v porovnání s Outbound marketingem. (Gartner)
  • Výsledkem Inbound marketingu může být zdvojnásobení průměrného konverzního poměru z 6 % - 12 %. (HubSpot)
  • Společnost, které automatizují své lead nurturing kampaně a procesy zaznamenali zvýšení obratu až o +10 % za 6–9 měsíců. (Gartner)
  • V průměru, společnosti, které publikují měsíčně 15 článků na svůj blog generují až 1.200 nových leadů měsíčně. (HubSpot)

 

Inbound marketing ROI – návratnost investice

  • 44 % společností, které používají nástroj marketingové automatizace sledují ROI v rámci 6-ti měsíců, zatímco 75 % vidí ROI po jednom roce. (Groove Digital Marketing)
  • Společnosti, které používají pokročilé nástroje lead managementu vidí o 9.3 % vyšší prodejní kvótu. (CSO Insights)
  • Společnosti, které kladou důraz na svůj firemní blog mají 13X větší pravděpodobnost, že se budou těšit z pozitivního Inbound ROI. (HubSpot)

 

Zákazníci a preference

  • 68 % online zákazníků tráví značnou část času čtením obsahu, který vytvořila společnost nebo brand o který se zajímají (The CMA)
  • 80 % vedoucích rozhodujících pracovníků raději získává informace skrze články než reklamy. (Content Marketing Institute)
  • Online zákazníci projdou úplně sami až 57 % z nákupního cyklu bez jakékoliv komunikace s prodejcem. (Executive Board)
  • 83 % online zákazníků v segmentu „Tech“ najdou svého prodejce pomocí vyhledávání Google. (MarketingSherpa)

 

Inbound marketing tvorba obsahu

  • Marketéři v B2B dávají prioritu a většinu svého času věnují těmto třem hlavním typům obsahu: Blog, eBooky a reporty. (Kapost)
  • Dvě třetiny dotázaných B2B marketérů věří, že obsah je hodně efektivní napříč různými kanály jako sociální media, eventy a akce atd. (Kapost)
  • 63 % B2B marketérů věří, že video obsah je pro jejich business velmi efektivní. (Top Rank Blog)

 

Co si z článku odnést?

Inbound marketing je cesta, zaleží jen, jestli po ní chcete jít. Výsledky těch, kteří se po ní vydali jsou prokazatelné. Někdy po ní můžete vesele kráčet a ani nevíte, že se tomu říká Inbound marketing, z toho si nic nedělejte a pokračujte dál, protože se Vám určitě daří skvěle. Pro ty, kteří zvažují Inbound cestu a nejsou si třeba jen jistí, jestli je to pro ně to pravé nebo by chtěli své úsilí zlepšit, spojte se s námi a pojďme se o tom pobavit.

 

Mohlo by Vás zajímat:

 

FAcebook skupina zaměřená na Inbound a strategie pro B2B

Related Posts

21/11/2019

06/09/2019

Více zajímavostí?