NASTROJE GENEROVANI LEADU_cover

 

Generování leadů neboli plnění databáze potenciálními zákazníky je činnost, které by se měl věnovat každý projekt, který chce získávat více zákazníků, růst a chce více prodávat.

Strategii generování leadů si můžete vyřešit úplně sami anebo můžete vyzkoušet nástroje, které pravděpodobnost získání kontaktu na návštěvníka vašeho webu nebo eshopu razantně zvyšují. Vybral jsem pro vás šest nástrojů na generování leadů, které můžete začít používat klidně hned a hlavně zdarma!

 

Nejlepší nástroje generování leadů zdarma

  1. HubSpot free Marketing Hub
  2. Mailocator
  3. HotJar
  4. Hello Bar
  5. SurveyAnyplace
  6. Hunter.io

 

HubSpot free Marketing Hub

NASTROJE GENEROVANI LEADU_6

 

HubSpot CRM můžete pořídit zdarma a nabízí spoustu možností, jak generovat leady na vašem webu a starat se o svou databázi s kontakty, zákazníky a potencionálními zájemci.

 

HubSpot zdarma vám nabízí třeba:

 

A ještě mnohem více! Všechno je jednoduše napojeno na HubSpot Free CRM databázi nebo můžete integrovat své CRM, emailové nástroje nebo jakékoli datové platformy.

 

Používáním HubSpotu vyřešíte kompletní péči o své zákazníky na celé jejich nákupní cestě hezky pěkně od začátku do konce. Zaujmout obsahem, sbírat kontakty pomocí formulářů a nabídek, komunikovat se zákazníkem pomocí emailingu, a nakonec můžete řešit i jeho servisní požadavky.

 

Nejlepší je, že můžete do celého procesu zapojit svůj obchodní tým, který přesně ví, jak vaše společnost s uživatelem dosud komunikovala, co se mu líbí a co hledá. Díky tomu mohou efektivně navázat komunikaci a usnadnit si práci při zpracování leadů.

 

Spokojený zákazník není samozřejmost a HubSpot vám dává do ruky spousty silných zbraní jak se s tím, co nejlépe poprat a vytvořit ze svého webu dobře namazaný stroj na zákazníky a využijete HubSpot na maximum!

 

Mailocator

NASTROJE GENEROVANI LEADU_1

 

Skvělé řešení pro eshopy nebo weby s větší návštěvností. Mailocator je český nástroj na POP-UP formuláře. Základní verzi si můžete pořídit zdarma, dále platíte podle návštěvnosti.

 

Vytvoříte si graficky poutavý pop-up s pobídkou a nastavíte si parametry jeho zobrazování. Dokonce máte možnost POP-UP testovat v A/B testu a hledat tak lepší variantu grafiky, pobídky nebo zobrazování. Nejlepší na tom je, že máte přesnou analytiku o počtech zobrazení, kliknutí, spouštěčích A/B testech prostě všem, co k velmi efektivní práci s POP-UP nástrojem potřebujete.

 

Mailocator si integrujete do jakéhokoli nástroje na rozesílku emailů nebo CRM. Spousty integrací už máte připravených a můžete tak v podstatě okamžitě začít sbírat kontakty do databáze efektivně a smysluplně.

 

HotJar

NASTROJE GENEROVANI LEADU_2

 

HotJar je analytický nástroj pro sledování uživatelské zkušenosti s vaší stránkou se spoustou nástrojů, které mohou hodně pomáhat. Je to jedno z nejpoužívanějších řešení při optimalizaci konverzního poměru.

 

HotJar sleduje uživatele a jejich chování na vašich stránkách, respektive jejich pohyb myši po nich. Z pohybu myši vytváří heat mapy nebo uživatele nahrává. Můžete se tedy následní dívat, jak se vaši návštěvníci na webu pohybují, na co klikají a jak interaktují s obsahem.

S generováním leadů, vám HotJar pomůže v:

  • Analýzách formulářů
  • Sbírání zpětné vazby
  • Dotazníky spokojenosti

 

V základní verzi při malém počtu pageviews můžete začít používat HotJar zdarma.

 

Hello Bar

NASTROJE GENEROVANI LEADU_3

 

Hello Bar je Call-to-action and lead gen nástroj, nicméně je velmi specifický. Namísto formuláře na landing page nebo klasického exit POP-UP formuláře, Hello Bar vám dává banner, který je napevno v horní nebo dolní části stránky a to i při scrollování. Stejně jako to mají na svém webu.

 

Tento typ banneru se může hodit k propagaci nějaké aktuální, nebo časově omezené akce, webináře, slevy nebo nabídky a velmi dobře může fungovat v kontrastní barvě s vaším webem a výzvou k akci, stejně dobře ho můžete využít i ke sbírání kontaktů do své databáze.

 

Můžete také vytvářet A/B testy a klasické POP-UP banery a integrovat Hello Bar do dalších nástrojů pro email nebo CRM.

 

Hello Bar je v základní verzi zdarma pro malý počet zobrazení.

 

SurveyAnyplace.com

NASTROJE GENEROVANI LEADU_4

 

Formuláře slouží ke sběru informací a kontaktu, ale dotazníky a kvízy mohou tento proces udělat i celkem zábavný. SurveyAnyplace.com je nástroj na tvorbu právě takových dotazníků pro zákaznickou spokojenost a kvízů pro generování leadů.

 

SurveyAnyplace můžete integrovat se svými nástroji na rozesílku emailů nebo CRM. Zdarma si ho můžete vyzkoušet jen na 7 dní.

 

Hunter.io

 

NASTROJE GENEROVANI LEADU_5

 

Hunter.io není typickým nástrojem pro generování leadů, ale pomůže vám najít a ověřit emailové adresy. V situacích, kdy potřebujete získat kontakt na určitou osobu v určité firmě se Vám může hodit a je dobré tento nástroj znát. Je zdarma a má i rozšíření pro prohlížeč Chrome. V českých podmínkách může být využití omezené, ale může se určitě hodit.

Minimlně zrchlíte získávání kontaktů na webových stránkách. Zdarma získáváte 50 požadavků měsíčně, tj. získání emailové adresy a její ověření.

 

Co si odnést z nástrojů pro generování leadů?

Nástrojů na generování leadů je na trhu spousta. Přeci jen generování nových potenciálních zákazníků je pro 61 % společností TOP prioritou. Můj výběr je složený z nástrojů, které používám a mám s nimi dobrou zkušenost a tedy je mohu určitě doporučit.

 

Určitě jich však najdete spousty dalších. Nástroje na generování leadů je potřeba vyzkoušet a případně si najít ideální kombinaci, která splní všechna vaše očekávání.

 

Varianta, kterou mohu doporučit je, použít pro správu kontaktů a základní generování leadů robustnější nástroj jako HubSpot a ten pak kombinovat třeba s Mailocatorem, nebo Hello Barem. Vyzkoušejte a sami uvidíte, co vám bude dávat smysl.

 

Klidně mi napiště, co používáte vy, rád se podívám i na jiné nástroje.

 

Kam dál?

eBook: Jak na generování inbound ledů pro záčátečníky

 

Related Posts

18/02/2020

03/02/2020

Více zajímavostí?